fredag, oktober 13, 2006

Hurra för mig!

Ensam hemma en fredagkväll. Det är en vanlig syn i det Johanssonska hemmet i Markbacken. Det är då jag och kissarna har myskväll med oss själva och tittar på Idol.
Lördagar däremot, dom brukar spenderas med intagande av alkoholhaltiga drycker. Får väl se hur det blir denna helg, jag kanske överraskar genom att ta en helvit helg! Får väl se vad jag känner mig sugen på, än så länge är det bara fredag.
Mattias tror inte jag kan hålla mig från att gå ut, men jag har ju innebandymatch på söndag och det vore kul att vara med! Well well, det märker vi i imorrn eftermiddag. (Bara hoppas Lena också är på om jag vill gå ut).

Ska snart gå och lägga mig för att läsa.
Imorrn får jag iaf sova precis hur länge jag vill, jag slipper gå upp innan klockan 7! *hurra för mig*

Inga kommentarer: