fredag, oktober 20, 2006

Åkt i golvet

Jag har en så lugn och skön kväll.

Har just nu en lugn och skön kväll i hemmets lugna vrå, med vin, chips och kissarna. Kunde gått på fest, men orkar verkligen inte idag. Fick ju lite för lite sömn i natt när jag sov borta. Sen har jag städat hela dagen, och upptäckte inte förrän i eftermiddags att jag har ont i axeln sen jag åkte i golvet på innebandyträningen. Jag har inga blåmärken, men de gör lite ont sådär.

Ja just, kom på att jag missade ett trappsteg när jag skulle gå ner från sängen imorse. Dunkade i mitt knä och min rygg rätt bra, inte så bra att vara trött och klättra ner för en stege från en hög säng. (Ja Helena, filmkameran skulle vart där)

Blickarna jag fick igår från en viss person när jag råkade visa bhn lite över kanten på tröjan, ujejuj säger jag bara. Me like that. Så lystna och.. jaa, det finns inte ord. Det var trevligt.
Jag måste ta tag i det hela, men jag skjuter på det hela tiden. Ja, någon gång kommer en tid för det med.

Inga kommentarer: