måndag, oktober 09, 2006

Jag har tråkigt, så här kommer en lista

hur många år är du? 24 år och 344 dagar
hur många cm lång är du? ungefär 162
hur många namn har du? 2 enligt mitt personbevis (och ett okänt antal smeknamn)
hur många par byxor har du? fyra, fem stycken kanske, men använder bara 2 av dom
hur många bor i ditt hus? minst 8-9 personer och 4 katter, sen är det säkert fler!
hur många koppar kaffe dricker du per dag? inga alls!
hur många godisar äter du per dag? på helgerna blir det en del, försöker med inget alls i veckorna..
hur många syskon har du? 1 syster
hur många barn vill du ha? 2 tror jag
hur många är du kär i? bara i mig själv för tillfället
hur många är kär i dej? alldeles för många! ;)
hur många timmar sover du per natt? mellan 4 och 11 beroende på veckodag och sällskap
hur många gånger har du slagit någon? Några stycken
hur många gånger idag har du sagt jag älskar dig till någon? jag skrev till helena, räknas de?
hur många gånger idag har någon sagt jag älskar dej till dej? ingen alls
hur många gånger idag har du knarkat? tss, sysslar inte med sånt!
hur många gånger idag har du druckit alkohol? På en måndag? inte en enda!
hur många signaler går det innan du svarar? beror på om jag hittar telefonen, 1 till 5 kanske
hur många gånger har du varit kär? vet inte, några gånger antar jag
hur många kommunister känner du? vet inte
hur många nazister känner du? ingen
hur många bästisar har du? dom går att räkna på en hand
hur många gånger i veckan hyr du film? det varierar, oftast ingen och ibland 2
hur många glas mjölk dricker du per dag? minst ett, om jag har mjölk hemma
hur många gånger har du hånglat med en av samma kön? En stor mängd gånger
hur många ord är lagom? tre
hur många av dina kompisar har framgångsrika karriärer? tjaa, Fredrik är väl den enda.. =P
hur många svärord per dag? hmm, håller inte räkningen
hur många frukter äter du per dag? försöker med 1 till 2.
hur många köttbitar äter du per dag? ibland ingen, ibland 3
hur många tårar gråter du per dag? förhoppningsvis inga
hur många gånger skrattar du per dag? men, vem räknar?!
hur många såna här test gör du? just nu, ett..
hur många läser din blogg? fyra, fem, sex stycken kanske
hur många gånger har du varit i en annan kontinent? Inga alls, har bara hållt mig till Europa

Inga kommentarer: