fredag, oktober 06, 2006

Fullt upp

Självklart blev jag avundsjuk på min systers hall, den var otroligt fin!

Idag har det varit full fart från början. Syster ringer vid 9 och säger att jag ska vara hos veterinären tjugo i elva med hennes kisse, det visade sig att stackaren hade en urinvägsinfektion. Så den kissen käkar antibiotika i 10 dagar nu.

Sen var jag på stan en sväng och hämtade upp receptet till kissen och sen kollade jag efter skor. Givetvis hittade jag inga. Så jag åkte hem och la mig på soffan en stund för att vila. Men de blev det inge med eftersom alla ringde hela tiden. Slumrade till i kanske max 15 minuter, sen gav jag upp helt när Helena ringde.

Iväg vid 15 och hämta syster och hennes pöjk för att åka till lågprismagasinet och självklart in en sväng på sötvaruhuset för att köpa godis för 35 kronor!
Vidare till macdonalds där jag fick det angenäma nöjet att beställa 8 stycken cheesburgare, nej jag åt inte alla själv, bara två kom ner i min mage. Sen till bolaget och inhandla drycker för morgondagens partaj!


Så nu sitter jag här och är lite seg och trött och enligt stegräknaren jag har på mig så har jag gått 1125 steg sen jag åkte hemifrån andra gången.

Dags för lite tvtittande och kanske en liten godisbit.


Grattis på namnsdagen Jenny förresten!



Jenny - en engelsk smekform för Jane som betyder "Herren är nådig".

Inga kommentarer: