söndag, oktober 08, 2006

Våldtäkter

Jag är så otroligt glad att jag inte gick själv hem igår, det skedde tydligen ytterligare en våldtäkt nära Karlaparken. I parken mitt emot mer exakt. Jag brukar inte gå där, men jag går ju ungefär vid Ekershallen och det är ganska nära.
Jag ska ALDRIG mer gå hem själv det är ju nåt som är säkert. Tills psykot är fast kommer jag ta bussen, en taxi eller be någon snäll vän att skjutsa hem mig.

Om någon känner igen honom så ring polisen så fler tjejer slipper bli våldtagna!!

Likadant om någon vet vem som härjar i Västerås, sätt fast kräken så dom blir dömda



Fyra våldtäkter på en natt! När fan ska det vara nog!? När fan ska man kunna röra sig ensam utomhus utan att vara rädd för alla man möter? Det är ju helt sinnessjukt det som sker. Tyvärr får en del såpass låga straff så man tror att toleransen för allt detta ökar.

Antastar någon er, sparka, skrik, slå. Gör allt i din makt för att ge till exempel ge honom rivsår, så kanske det blir lättare att ta dom!


Återta natten för i helvete tjejer!!!


Tips till Örebropolisen om våldtäkterna kan du lämna på 019 - 15 60 00
Västeråspolisens tipstelefon om våldtäkterna är 021 - 15 23 22

Inga kommentarer: