måndag, november 20, 2006

100 ego saker

1. jag tycker om att känna mig full.
2. jag gillar min syster.
3. jag skulle vilja bli masserad jämt.
4. jag skolkade väldigt mycket i gymnasiet
5. jag blir alltid nervös när någon frågar mig vilken sorts musik jag lyssnar på.
6. jag köper ofta dyrare produkter än billiga eftersom jag tror dom är bättre.
7. jag vill få en mindre mage.
8. jag funderar dagligen på att bara dra ifrån allt.
9. jag har i natt drömt om att chefen på hotellet ringt och sagt att dom inte anställer skolkisar.
10. jag är otroligt flygrädd.
11. jag får ofta höra att jag är en kall person.
12. jag hatar att frysa.
13. jag vet jättemycket jag inte borde veta.
14. jag har haft klamydia 2 gånger.
15. jag har haft fler än 70 sexpartners.
16. jag har haft ett riktigt förhållande.
17. jag undrar hur sjutton jag ska komma på nåt mer att skriva här.
18. jag har inget slutbetyg från gymnasiet.
19. jag lyckas få människor att öppna sig för mig första gången jag träffar dem.
20. jag tror på ärlighet.
21. jag har haft sex med en tjej.
22. jag har varit otrogen två gånger.
23. jag har snattat tuggummi när jag var liten.
24. jag har snott en ring på ett ställe i stan för att Helena ville ha den.
25. jag tänder på män i 20års åldern.
26. jag är väldigt ytlig.
27. jag äger flertalet sexleksaker.
28. jag blir väldigt sällan kär.
29. jag har några få nära vänner.
30. jag är livrädd för förhållanden.
31. jag har en väldigt liten släkt.
32. jag lider av panikångest.
33. jag är alldeles för generös.
34. jag gillar inte överraskningar.
35. jag har ofta social fobi.
36. jag är hungrig.
37. jag lever under existensminimum.
38. jag är livrädd för att bli lämnad.
39. jag har en välutvecklad intuition.
40. jag är väldigt cynisk.
41. jag drar gärna vita lögner för att få det jag vill ha.
42. jag vill flytta till ett varmt land.
43. jag är periodvis sockerberoende.
44. jag slösar gärna bort mina pengar på onödiga saker.
45. jag är rädd för att bli blind och döv.
46. jag har en tatuering i svanken.
47. jag är ganska händig.
48. jag har en katt som är lite konstig.
49. jag har en till katt som kissar i handfatet.
50. jag har aldrig blivit utkastad från krogen.
51. jag grät när jag var tvungen att skrota min förra bil.
52. jag fäster mig vid saker alldeles för lätt.
53. jag hoppas vinna pengar på triss.
54. jag läste humanistisk linje på gymnasiet för att min mamma ville det.
55. jag gör gärna som andra vill för att bli omtyckt.
56. jag tänder på byggarbetare.
57. jag gillar tanken på att vara omtyckt.
58. jag påbörjar medvetet varje fakta med 'jag' och håller mig till en mening åt gången.
59. jag har inte ätit frukost än.
60. jag har inget hemma jag kan äta till frukost,lunch och middag.
61. jag har varit utomlands 4 gånger.
62. jag feströker ibland.
63. jag konfirmerade mig enbart för att det förväntades av mig.
64. jag trodde inte det skulle vara så svårt att skriva den här listan.
65. jag pillar med håret och blir ivrig när jag är nervös.
66. jag har en piercing i naveln, och en i näsan.
67. jag tror på attraktion vid första ögonkastet.
68. jag har haft sex mot min vilja, men sa inte nej.(nej, inte våldtagen)
69. jag kan inte ha blommor i fönstret, jag dödar dom bara.
70. jag är väldigt petig med mat.
71. jag har fått en pojkvän "stulen" av min bästis.
72. jag tycker att "vårtgård" är ett av dom äckligaste ord som finns.
73. jag blev av med min oskuld när jag var 18.
74. jag har använt min övertalningsförmåga samt en och annan vit lögn för att få in yngre vänner på krogen.
75. jag har gått med kryckor i tre dagar när jag var liten.
76. jag har hoppat i hö.
77. jag köper hellre mat till katterna än till mig själv.
78. jag aldrig mer ha ett arbete.
79. jag har inte sett min riktiga hårfärg sen jag var 15.
80. jag tror mig vara asbra på att flirta.
81. jag är en tävlingsmänniska.
82. jag har prenumererat på Vecko Revyn i 9 år.
83. jag älskar att titta på tv.
84. jag har hånglat med människor jag inte varit attraherad av.
85. jag blir lätt fyllekåt.
86. jag har sett Titanic säkert 20 gånger.
87. jag gillar att vara arbetslös.
88. jag flirtar gärna till mig gratis drinkar på krogen, utan att få dåligt samvete.
89. jag gillar att visa upp mig.
90. jag tycker det är otroligt svårt att skriva den här listan.
91. jag har provat att vara vegetarian, det höll i en månad.
92. jag har synts på tv.
93. jag har även synts i tidningen.
94. jag älskar vitt vin.
95. jag mår illa av rött vin.
96. jag förstår mig inte på killar och vissa vänner.
97. jag är livrädd för att dö.
98. jag har varit på en begravning.
99. jag har legat på sjukhus i ett par dagar pga urinvägsinfektion.
100. jag är sjukt stolt över att jag har lyckats skriva hela den här listan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vem tänder inte på byggarbetare? :P :P :S

Ella sa...

Nån finns det säkert! =P