söndag, november 12, 2006

Nyheter

Överraskande nyheter igår, men ingenting jag ändrar min åsikt för. Ändrar inte på min syn gällande nånting där så, var lugn.

Lugn helg med filmhyrande och pizzaätande, ja så det blev en nykter helg. (jag vet att iaf en person är förvånad) Men det var skönt, får väl se hur det blir nästa helg. Antagligen lugn då jag antagligen kommer få förfrågan om jag kan jobba. Ska ju försöka vara med på innebandyn då så, får säga att jag bara kan jobba lördagen.

Jobbade i lördags förresten, kunde inte städa 5 av rummen eftersom dom fortfarande låg och sov klockan 14 på eftermiddagen. *suck* Kändes lite pinsamt att knacka på och väcka dom för 5:e gången typ.

Har nu ett lätt illamående efter helgens frossande, får sluta med sånt. Men det är ju inge bra på tv, så vad ska jag göra? Kan ju inte titta på Sex and the City en hel kväll, eller kan kan jag väl men vill inte.


Inga kommentarer: