söndag, november 26, 2006

Försenad-födelsedags-förfest

Jag är konstig, jag skyller på att jag hade druckit en hel massa för jag kan inte stå för de idag.

Hade en rätt lyckad försenad-födelsedags-förfest igår, nästan alla jag bjudit kom! Hade skoj med drinkspel, musik och en massa prat. Gick sen ut på krogen, var väl lite si och så där. Kunde varit roligare, men man har ju inte roligare än man gör sig så. Kul var iaf att både Camilla, Jenny och Peter som sällan är med ut, eller sällan festar öht både kom hem till mig och även hängde på ut.

Väl hemma efter krogkvällen, (kom väl hem runt ett tiden) så kokade jag pasta åt mig och Tobbe (en gammal arbetskamrat) som vi åt, sen tvärdäckade han i soffan och jag låg och pratade i telefon nån timme till eller så innan jag tvärdäckade.

Fick en tokfin ljusstake av tjejerna i present. Passar perfekt på min bokhylla, så nu ska jag bara köpa ljus till den och sen ska den invigas!

Inga kommentarer: