fredag, november 10, 2006

Kukskallar

Åh vad moderaterna gör mig glad, verkligen. Jag som fattig arbetslös ska få betala för de rikas förmögenheter. Jag röstade inte på dem, hade aldrig en tanke på det. Det är helt jävla sjukt! Dom lyssnar inte på svenska folkets protester utan kör vidare på skiten dom påbörjat.

Tv4 Reporter: Är ni beredda att ta striden/kriget om detta?
Sven Otto "kukskallen" Littorin: Ja, de har vi ju fått göra i 5 veckor eller vad det nu är..


JA, FÖR I HELVETE KUKSKALLE VARFÖR TROR DU ATT DU FÅR STRIDA OM EN USEL ÄNDRING!?!
Jisses, någon borde ju ta över hans post och komma med vettiga idéer istället!

1 kommentar:

Anonym sa...

15 november är det demonstration på Olof Palmes Torg om A-kassan. Tror det var 17.30 eller 18.30 Det borde sitta lappar någonstans du kan se på. Jag har en i min konsumbutik iaf.