tisdag, november 07, 2006

102 besökare

102 besökare igår, är rekord för min blogg tror jag. Undrar bara vem som var inne på min sida så många gånger.

Jag skippar nog min innebandyträning idag, är trött och orkar inte göra så mycket. Har ju redan gått på stan med syster och köpt ett par av jeansen som jag fick "presentkort" på. Sen har jag även beställt klipp- och färgningstid! På torsdag, då jäklar!
Syster var även snäll och bjöd på mat, sen gick jag och höll Mattias sällskap, han käkade sin lunch på BK. Har även köpt mig en bok eftersom det var slut på läsa här hemma.

P.K och jag tjafsade lite smått igår, men inget som inte gick att reda ut. Han vill ju fortsätta träffa mig, så jag är glad.

Nej, betala p-boten på 500 spänn och flytta över pengar till mor som ska låna. Sen blir det att ligga i soffan resten av dagen tror jag.



Inga kommentarer: