tisdag, november 14, 2006

Min egen person

Jag är så jäkla trött.

Haft en tokstressig dag på jobbet. Vid halv tolv kom det en busslast på 90 pers som skulle fika och äta, då fick Ella väldigt mycket att göra i diskrummet. Jag hann inte ifatt förrän jag slutat ungefär, och då är det mycket! Igår hann jag tillome fika i 30 minuter innan jag gick hem.

Jag är så trött på allt "Vi" snack, tror inte det finns något jag är mer allergisk emot i hela universum än just "Vi Vi Vi" Jag kräks på det, kanske därför jag inte är så vänligt inställd till förhållanden.
Det hela att man slutat existera som egen person och blir en del av en annan, inte riktigt min grej. Jag vill vara min egen person, inte en del av två. Jag är trött på att det förutsätts att det är "Vi" som ska gå ut även fast jag inte frågat om hen vill med, att det förutsätts att "Vi" ska hänga, att det förutsätts att jag VILL ha med hen överallt.
JAG ÄR MIN EGEN PERSON OCH INGEN ANNANS!

Öppet förhållande är nog det som passar mig bäst tror jag, men vi får väl se hur det går det dejtandet av P.K nu. Där kommer det inte bli något öppet förhållande iaf. Läs mer om mitt egentliga jag på denna länk.

Käka middag på lördag eftermiddag med P.K, och sen får vi se om jag får med mig någon av tjejerna ut, så jag får lite kul när jag har bihang.

Jag vet att jag inte borde skriva allt detta i min blogg eftersom du läser den.


Inga kommentarer: