onsdag, februari 07, 2007

Inte mer spännande än såhär


Lugn dag idag, inte aktiverat mig med så mycket som igår!

Igår städade jag hela lägenheten, dammsög alla rum för andra dagen i rad. Torkade golven, skurade spisen, skurade rent vid kattmaten, spolade rent och gjorde rent hela badrummet, bytte i kattlådan, dammade av allting i lägenheten såsom tavlor och hyllor.
Jo, jag hade och göra ett tag. Funderar på om jag ska rensa ur min garderob idag.

Var på Marieberg och lite överallt i stan med Lena och letade present/er till Jenny. Tror vi har hittat rätt faktist, den/de är köpt iaf. Så nu är det klart, bara lördag som fattas!
Köpte även lite godis när vi ändå var där, Sötvaruhuset kan man ju bara inte gå förbi utan att gå in och köpa något! Så idag fick bli en äta godisdag!


Inga kommentarer: