tisdag, februari 13, 2007

Lista


Vad heter du? Ellinore.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Pappa hade tänkt Eva efter ett av sina ex, mor sa nej.
Vilken årgång är du? 1981
Vart bor du? Örebro
Hur lång är du? Ca 162 cm.
Ögonfärg? Grön/bruna.
Vikt? runt 56-57
Film?
Ingen speciell favorit just nu
Årstid? Våren, och sommaren men alla har sin charm.
Mat och dryck? Mina pannkakor, Helenas scones, mammas spagetti och köttfärssås. Läskeblask och juice.
Djur? Fyra katter, varav en hos mig en hos mamma o pappa och två i kissehimlen
Färg? Rosa och lila.
Sysselsättning (till exempel sport)? Läsa, korpfotboll, kroghäng, kompishäng.
Vad använder du just nu för jacka? Min vinterjacka som sjunger på sista versen nu.
Vad använder du just nu för skor? Gympadojor och varierar mellan mina snygga stövlar
Favoritfärg på kläder? Svart, vit, gult, rosa
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En skinnjacka bl a, sen alltid en massa stuff
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det är olika 0-300
Vad har du för jeansstorlek? Olika på olika modeller

Socialt:

Senaste konserten du var på? Någon Hultsfredsspelning.tror jag
Pub/krog eller diskotek? Beror på vad som känns bäst för stunden.
Röker du och i så fall vad och hur mycket? Nej, usch, äckligt.
Tar du droger och i så fall vilka och i vilket syfte? Nej, varför skulle jag?
Dansar du mycket? Oja! Brukar väl bli en hel del när jag är ute med Lena.

Senaste person som...

Sov i din säng: Mattias tror jag
Såg dig gråta: Mamma när jag var arg på min bil.
Fick dig att gråta: Min bil
Du delade en drink med: Lena lär det vara.
Du gick på bio med: Har inte gått på bio på massa år känns de som
Du gick på stan med:
Lena
Skällde på dig: Säkert mamma
Skickade ett e-mail till dig: Jenny, med recept på dom goda små kladdkakorna

Har du någonsin...

Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Japp.
Bråkat med ditt husdjur: Jo, Bitch och jag bråkar lite nu och då.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Jajjemen.

Varit i...

Norge: Tror inte det.
Finland: Bara med Finlandsbåten
USA: Nej, dit vill jag inte heller.
Kina: Nej
Tyskland: Naj.

Stuff:

Tar du droger: Nej!
Dricker du: Ja, läskeblask, drinkar, vin, cider, juice, vatten.
Vem är din bästa vän: Mattias, Peter, Robban, Helena, Jenny, Lena
Vad är du mest rädd för: Höjder, döden, små utrymmen och att bli ensam.
Vilka kläder sover du i: Oftas naken, men ibland i trosor.
Vart vill du gifta dig: Litet bröllop i Närkes Kils kyrka. tror jag
Vem hatar du verkligen: Hatar ingen, tycker mindre bra om vissa bara.
Varit kär: Absolut!
Kör du bil: Japp
Har du ett jobb: Nej, inte ännu.
Gillar du att ha folk omkring dig:
Beror helt på mitt humör.
Är du ett hälsofreak: Ibland, ibland inte.

Ännu mer stuff:

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Jo, det har vi väl alla varit nån gång.
Är du ensam nu: Beror på vad som menas med ensam
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Låtar med lätta refränger.
Vill du ha barn: Ja, någon gång.

Favorit:

Rum i huset: Sovrummet.
Typ av musik: Allätare.
Parfym:Lancômes Miracle
Månad: April till slutet på Oktober.
Sten: Vet inte faktist, finns många fina.

De senaste 48 timmarna, har du...

Gråtit: Nej
Köpt någonting: Ja, bröd och sånt.
Varit sjuk: Nej.
Sjungit: Ja, lite för mig själv sådär
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej.
Velat säga till några att du älskar dem: Nej.
Träffat någon ny: Najn
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: Ja, katten
Kissed someone: Kissen på huvudet

SENASTE...

Låt du hörde: Byz - Karatefylla.
Film du såg: The House sitter, världens sämsta film.
Sak du stal: Jag snattade väl nåt tuggummi när jag var liten.
Mat du åt: Flingor med mjölk
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har jag aldrig gjort faktist.

Inga kommentarer: