tisdag, februari 13, 2007

Smskonversation


Såhär kan en smskonversation se ut mellan mig och någon som vill ligga med mig men som jag inte vill ligga med;

Killen: "Tja Snygging. Vad gör du?"
Jag: "Tja! Just nu är jag på väg upp på stan för att fixa lite ärenden, själv då?"
K: "Ligger hemma i sängen helt överkåt och har tråkigt bara"
Jag; "Hehe, jobbigt läge.." (redan här försöker jag undvika att träffa honom)
K: "Det är jävligt jobbigt faktiskt, så när ska jag få träffa dig då?"
Jag: "Kan tänka mig de du.. ;) Jag vet inte, just idag har jag tyvärr inte tid.." (inte idag, inte imorgon, aldrig!)
K: "Okej okej, men så du vet så vill jag gärna träffa dig nån dag"
Jag: "Jo, det har inte undgått mig. ;) kanske till helgen om du har tid?" (kommer jag höra av mig till helgen tror ni?)
K: "Jo det tror jag, jag ska ut på fredag"
Jag: "Men då kan vi ju höras framåt fredag då?"
K: "Yes det gör vi. Sköt om dig. Puss"
Jag: "Detsamma"



Han har i något års tid nu försökt att få träffa mig och jag sagt nej varje gång, borde han inte ta de som en hint?

(Av hänsyn till honom skriver jag inte ut hans namn, lite snäll kan jag allt vara!)


Det här är ett sms jag hellre tar emot än konversationen ovan.
"Synd att du inte är här, har ju inte sett dig på evigheter! Hur e läget?"


Jaa, vilket av dom vill man helst ha!?


Inga kommentarer: