onsdag, februari 14, 2007

A new little list



Namn: Ellinore

Smeknamn: Ella
Födelsedag: 30/10

Har du..
..någon tatuering? Jajjemen, fler blir det när jag får pengar!
..ett motto? Jag vill inte tjäna pengar, jag vill bara vara underbar
..begått ett brott? knark, stöld, fortkörning, rödljuskörning
..pluggat klart? Nej, har inte ens börjat vidareutbilda mig
..sett mamma/pappa kyssa tomten? tomten har väl fått sig en puss eller så tror jag

Var..
..är du uppvuxen? Mitt i Närkeskogarna
..bor du? Örebro
..vill du bo? Örebro, fast Göteborg verkar vara en trevlig stad det med
..åker du helst på semester? Någonstans varmt vid ett hav
..var du när du såg mamma/pappa kyssa tomten? I soffan storögt betraktandes mina julklappar

Vem..
..ser du upp till? Mamma, faster, farfar och säkert fler
..skulle spela dig i filmen om ditt liv? Scarlett Johansson
..kan segla för utan vind? Nån med starka armar som kan ro
..var den första du kysste? Riktig kyss med tunga var Erik, puss var väl typ Per
..tror du tog första steget, mamma/pappa eller tomten? Det kom nog från båda hållen efter ett par snapsar

Vad..
..lyssnade du senast på? Snow Patrol - Chasing Cars
..ska du göra i sommar? Sola, bada och förhoppningsvis jobba
..luktar du just nu? Mirakulöst (Miracle)
..är det bästa du vet? Doften av en god manlig parfym, på just en man!
..tyckte tomten om kyssen? Jo, han såg inte helt missnöjd ut.

Hur..
..mår du? Lite seg
..skulle du beskriva dig själv med fem ord? Dryg, sexig, ödmjuk, söt, rar
..känner du dig inför dina betyg? Har ju inget slutbetyg så, inte så bra kanske.
..förhåller du dig till din vikt? Jadu, det går upp och ner. Är helt okej med den just nu.
..förklarade din mamma/pappa sin affär med tomten? Tomten var ju så snäll och hade tid att komma till oss och dela ut våra julklappar!

När..
..mår du som bäst? När jag ligger tätt intill någon man som luktar gott
..lägger du dig på kvällen? olika. 22-02
..är årets höjdpunkt? Det finns många!
..blir du vuxen? Jag borde väl vara det vid de här laget, jag är ju för sjutton snart 26 år!
..förstod du att tomten inte finns? När jag hittade spår i snön som kom från pannrummet och gick runt huset dagen efter julafton.

Vilken..
..är din käraste ägodel? Min tv och mina böcker!
..drink dricker du helst? Olika för olika tillfällen
..matträtt är du sugen på? Inte så sugen på någonting just nu
..kändis skulle du helst dejta? Scarlett Johansson och Josh Holloway
..av tomtens renar skulle du helst kyssa? Allihop får varsin stor puss på mulen!

Inga kommentarer: