fredag, februari 23, 2007

Tidigt


Jag vaknade imorse halv tio av att min syster ringde. Såhär tidigt har jag inte gått upp på, ja det var längesen iaf. Sen ser jag på mobilen att något konstigt nummer har ringt, jag vågar inte ringa upp så vi får väl se om dom ringer igen.

Nu är det bara att vänta på att min syster ska ringa och säga att hon går till jobbet, så jag kan förbereda mig på att åka o hämta henne o sen åka ut till Marieberg för att köpa lite gotti till min tvkväll. Bilen lämnar jag i hennes ömma vård.

Verkar bli en lugn helg, ingen som sagt något om festa än. Dock är man inbjuden till ett schlagertittande hos Louise, men vet inte om jag är sugen än på att gå. Märker väl imorrn om jag har lust eller inte, för just nu känner jag bara för att sitta ihopkurad under ett täcke hela helgen och vänta på att Helena kommer till stan på tisdag så man får träffa henne igen! *yey* Sen kommer Lena hem snart också! *ännu mera yey*

Nej, fördriva tiden med att sova lite mer kanske.

Inga kommentarer: