måndag, juli 09, 2007

Erkännande

Okej, jag erkänner. Just i detta nu är jag förbannat trött på att vara ensam, kanske inte bara i just detta nu utan allt som oftast. Alla pratar om relationer hela tiden, och jag får prata om mina icke existerande sådana eller alla mina lösa förbindelser. Jag har inte haft en vettig och fungerande kärleksrelation på många många år (läs: sen 2001).

Men jag tror inte jag skulle ha ork för relationen, med tanke på att personen säkert skulle vilja umgås jämt (som jag då kanske inte vill). Jag skulle vara trött och tråkig mestadels. Jaja, det ordnar sig.

Har dissat en kille nu på sistone, han var VERKLIGEN inge för mig. Tjatar och gnatar o har sig. Jag hör aldrig av mig till honom, men han hör av sig hela tiden och tycker jag ska ta initiativ till att träffas TROTS att jag sagt att jag inte vill träffa honom. Så jag umgicks ett tag med honom när jag var som tröttast enbart för att han skulle sluta tjata.
Så snäll är jag...

Inga kommentarer: