torsdag, juli 26, 2007

Svammel

Var ute en sväng med Peter igår, som dock gick hem rätt tidigt. Gjorde dock inget då jag hade hittat annat löst folk att prata och hångla med. Var hemma runt 5 tiden imorse, så jag har spenderat typ hela dagen med att sova.

Lillasyster fyllde 23 idag, så var där en stund och åt tårta, om än lite trött.
Annars har jag inte gjort många knop idag kan jag säga, inte många alls.
På lördag ska jag jobba övertid, skoj att jobba 11 timmar på en dag, eller inte! Är iaf ett par timmars mellanrum mellan min ordinarie tid och min extratid på 3 timmar, annars skulle jag inte stått ut! Får väl se om jag blir sittandes själv där.

Vad kommer det sig att alla lyckades lokalisera fyllebilden på mig och Lena på aftonbladets sida idag? När mor ringde imorse så var det de första hon frågade, vad vi gjorde där. Tja, vad säger man.

Inga kommentarer: