lördag, juli 21, 2007

Snodde en lista från Jossan

Namn: Ellinore, men kallas alltid Ella.
Familj:
Min katt och just nu två inneboende, sen såklart mamma, pappa o syster.
Bor: Två i Markbacken
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis: Choklad och surt.
Är det nåt du absolut inte äter: Ägg är det värsta jag vet
Kläder jag gillar: Ofta urringat och tajt.
Musik: Är en allätare, lyssnar på det mesta.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 70 talet.
Sommarplaner: Jobba hela sommaren, och förhoppningsvis få vik till hösten.
Är du bra på matte: Det vill jag väl inte påstå.
Saft eller alkohol: Beror på, båda är goda.
Längd och vikt: 162, vikten vet jag inte, pendlart väl mellan 57 och 59
Hur många kuddar sover du med: Jag har 5 i sängen, men använder väl typ 3.
Favoritväder: Sol och varmt
Spelar du nåt instrument: Räknas triangeln?
Morgon- eller nattmänniska: Inte morgonmänniska iaf
Sparare eller slösare: Slösa, definitivt. Även om jag vill vara en spara.
Vem är viktigast för dig: Familj och vänner, och såklart jag själv!
Bästa film: Lost in Translation
Tror på liv på andra planeter: Ibland, ibland inte.
Har du några homosexuella vänner: Nja, ingen som definierar sig så.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Möjligt är det säkert.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två
Bio eller promenad: Promenad till bion?
Är du kittlig: På vissa ställen
Snarkar du? Ingen som sagt nåt hittills så.
Stjärntecken? Skorpion
Rädd för insekter? Nja, en del
Äckligaste insekten: Spindel
Största svaghet: Att jag kan vara otroligt lättirriterad
Det här är jag bra på: Jag är bra på många saker, göra bort mig bland annat
Bästa bok? Oj, har en hel del att välja på. Kan inte säga någon såhär just nu.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Förmågan att alltid finnas där för mina vänner.
Vad vill du jobba som? Inte en aning, inte telefonjobb iaf.
Chips, morötter eller godis? Chips o godis slinker lättast ner.
Pizza eller hamburgare? Beror på humör.
Skriver du dagbok? Mjo, bloggen, och ibland på papper där ingen ser.
Har du nån flickvän/pojkvän? Nepp
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har ju redan gjort det, näsan, öronen, naveln och tatuering i svanken.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Helst välstädat, men ser inte ut så här nu.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig i livet
Vad hänger på väggarna i ditt rum? På väggarna i min lägenhet hänger det tavlor, favoriten är lätt den jag fick av mitt ex.
Hur är din drömtjej/kille? Jadu, det vet jag nog när jag ser honom/henne
Hur många syskon har du? En lillasyster som blir 23 nu på torsdag. =)
Vad är du mest rädd för? Allt hat i världen och höjder
Är du rädd för blod? Vill jag väl inte påstå.
Saltar du på maten? Ja, ibland
Gillar du och sjunga? Jepp, men sjunger hellre än bra.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Humanist, för att alla sa att jag var bra på språk.
Anser du att du är stark? Absolut, stark i sinnet, men klen i armarna!
Brukar du sola? Japp, utomhus.
Vad gör du om du får hicka? Hickar på tills de går över, eller dricker vatten.
Har du komplex och för vad? Min mage.
Röker du? Nepp
Snusar du? Nepp
Använder du knark? Usch nej
Kaffe, te eller inget? Inget av dem, men håller på lär mig dricka te.

Inga kommentarer: