söndag, juli 01, 2007

Prioriteringar

Åh, den här dagen går så långsamt! Två timmar kvar innan jag slutar.

Sitter och är sugen på att köpa digitalkamera (nej mamma jag ska inte, jag är bara SUGEN.) Den är jättefin! Men tänker inte visa den innan jag köpt den.

En kvart kvar till rast och tiden segar sig fram. Men efter rasten är det bara en timme och 15 minuter kvar.

Ibland undrar jag vad folk tänker med, hur de prioriterar saker o ting.
Hur de prioriterar människor, avgör vilka som är bättre än andra. Är man singel duger man ju inte åt paren, avviker man minsta lilla från normen de har så riskerar man att bli utesluten ur bekantskapen. Annorlunda är ju inte bra tydligen, annorlunda är bara konstigt och fel. Blir så trött på sånt ibland. Speciellt när det berör de som tidigare accepterade alla, när de gäller sådana som är okej med "det annorlunda" inför en men när man vänder ryggen till så är det skit...

Som tur är kan man välja sina vänner, och då väljer jag gärna bort er trångsynta..


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag väljer också gärna bort trångsynta jag. :)