onsdag, juli 18, 2007

Mupp mupp mupp

Grillning hos Cattis igår.
Läs helenas inlägg om hur många det krävs att förstöra en grillning, så vet ni ungefär vad som hände. =)

Ledig imorrn, så otroligt skönt, tråkigt att jobba på fredag bara. Kunde ju fått ledigt om jag jobbade 10 dagar på rad, men vem orkar? (förutom två av mina arbetskamrater då).

Just nu sitter jag hos Peter och dricker vin och muppar mig. Funderar på om vi ska gå ut eller inte, nåväl det märks. Ska du med ut på lördag förresten Lena? Det är inget alkoholtvång.. =P Du svarade aldrig på smset! Ja, vadå kräva svar. ;)

Nej, nu ska jag återgå till Mika och Peter..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hade jag vetat det hade jag bennemig gjort er sällskap. Hojta till när du är ledig innan jag far så vi kan umgås. :)

Anonym sa...

jag vet inte. Ev. måste jag jobba då det är kris i bemaningen. Men ska kolla upp det imorgon.

Anonym sa...

hej sveeeeeej syrran. jag var brand som en krafta igar.. kunde knappt ga eftersom jag (fraga mig inte hur) lyckats branna knana.. speciellt vanster kna.. jag fattar inte vad som star pa forklaringen om detta inlagg men hoppas att det kommer fram for jag har skrivit nagra och klickat ivag dem.. (de har ju fasiken inte samma alfabet som vi) saknar dej!!!! puss o kram

Anonym sa...

forresten sa fyller jag ar pa torsdag! sa att du inte glommer det!!