lördag, juli 28, 2007

Morgonsvammel

Usch, det är inte kul att ställa väckningen på 5 och veta att man inte kommer komma i säng förrän efter midnatt. Som tur är får jag sova ett par timmar efter 15, men ändå.

Kul att cykla till jobbet på en cykel utan växlar, fick låna min systers igår eftersom de filurerna skulle ha bilen som jag hade till jobbet. Lite lagom slut eftersom jag måste trampa hela tiden den, får hoppas min bil hittat in till stan innan jag ska hem efter mitt första arbetspass.

Just nu är jag trött som fan och vill bara hem o sova, tänkte sova i vilrummet på min lunch eftersom jag inte har med något att äta.


Jag förstår inte att folk ska till och ringa vid 6 på morgonen, iofs så låter det som om de flesta inte ens gått o lagt sig, många som vill ha taxi iaf. Fast jag förstår inte alla som vill bli kopplad till någon privatperson klockan 6 på morgonen, stackars den som får samtal så tidigt.

Bara en halvtimme kvar till rast, som jag för övrigt också tänker sova på. Dock har jag en tekniktelefon, men jag vet inte hur den funkar så jag får väl överlåta den på någon annan, eller se till att jag frågar de andra hela tiden.

Inga kommentarer: