tisdag, juli 31, 2007

Missade tabletter och trevliga sms

Hatar när jag missar att ta en tablett, blir helt väck flera dagar efteråt. Dock har ett par sms livat upp mina dagar som tur är! =)

Kan inte koncentrera mig alls känner jag, är helt överallt och ingenstans. Ibland tror jag att jag är tokig när jag tänker på det. När jag jobbade i karlskoga så kunde jag ibland inte minnas bilfärderna hem för att jag var så borta i skallen, livsfarligt när det är jag som kör själv.
Jag hoppas det går över snart, vill inte ha fler vändor med må dåligt. Men det verkar inte vara någon fara, mest den uteblivna tabletten som pratar.

Skönt att hänga lite med Helena idag, även om jag förlorade pengar på det. =P Men det var de värt, Lätt! En sak mindre att tänka på. Nu är de bara tvätten kvar som jag ska ta itu med.

Inga kommentarer: