måndag, juli 16, 2007

"loose loose situation"

Jag vet inte varför jag alltid säger att jag gillar att ha telefonjobb, för jag hatar telefonjobb. Vill inget hellre än att sluta här, men har inget annat att göra så jag är kvar.
Funderar på att börja plugga snart, men tänkte göra högskoleprovet först så jag kommer in nånstans också. Men allra först kanske jag ska komma på något att plugga också, tänker inte plugga strökurser bara för att dom låter roliga. Vill gärna bli något när jag lägger ner tid på att plugga.

En och en halv timme kvar nu innan jag äntligen får gå hem och laga mat o gosa med katterna.
Appropå katterna så har jag nu flyttat in Bitch i sovrummet till lillmaffian kan flytta, för jag hoppas verkligen att dom flyttar snart och att dom får ett bra hem där dom får leva vidare. Som det är just nu så funkar det inte alls, kan inte ge dem den uppmärksamhet de förtjänar. Känner mig elak om jag spenderar för mycket tid med Bitch eller om jag spenderar för mycket tid med dem, det är en "loose loose situation" så att säga.

Inga kommentarer: