tisdag, september 11, 2007

6 år sedan

Vid den här tiden för 6 år sen satt jag hemma hos Tobias och åt troligen mat och försökte ta in och smälta allting som hänt. Kollade hela tiden på nyhetssändningarna medans jag tvingade Tobias att hålla om mig, jag var livrädd för vad jag skulle få se på tvn.
Vi var inte tillsammans just då, men insåg väl ungefär då att jag kände mig trygg med honom och att jag gillade honom tillräckligt mycket för att inleda ett förhållande.
Den natten blev vi tillsammans..
Vi skämtade om att nu skulle vi iaf alltid komma ihåg när vi blev tillsammans, eftersom det alltid skulle stå i tidningen om terrorattackerna. Vi firade inte ens ett år.
Men det var lärorika 9 månader med samboskap och förlovning på löpande band. Jag sörjer inte att det tog slut, för vi skulle aldrig funkat ihop.
Jag bevarar förhållandet i ljust minne och går vidare mot nya! Jag har dock inte bråttom med ett nytt, jag tar det som det kommer..

Inga kommentarer: