söndag, september 23, 2007

Äckligt

Jag är inte så farligt kräkmagad i vanliga fall, men när jag tittar på Fear Factor när de ska äta alla möjliga äckliga saker då känner jag kräkkänslorna. Förstår inte hur man kan välja att ställa upp att äta sån skit! Det är ju fullkomligt vidrigt!! Maskar, skalbaggar, grisblod, rutten bläckfisk. Ibland har de fått äta överkörda djur. Som sagt, det gör mig otroligt äcklad!!

Imorgon är det Västerås som gäller, dit tar de knappt en timme så det är skönt. Börjar halv sju, betyder att jag kan åka härifrån strax efter fem. Tror jag åker hem om de blir en dag till, iofs lite beroende på när vi slutar på eftermiddagen/kvällen.
Har iaf matlåda med mig, stekte massa pannkakor förut så jag ska bara fixa ner dem i en matlåda. Sen fixa lite mackor till frukost. Kommer bli kanon.

Inga kommentarer: