söndag, september 16, 2007

Min helg

Haft en inte så aktiv helg. Är ju förkyld fortfarande men på bättringsvägen.

I fredags var jag hemma hos Jenny en sväng och drack vin o kollade på tv, kvällen kändes lång. När klockan var typ 19 trodde vi båda att klockan var framåt 22. Kan ha berott på att vi båda två var/är sjuka.
Igår var jag i farten, började dagen med att städa lite. Sen kom pappa o fixade min gnisslande sovrumsdörr och hjälpte mig limma ihop en trasig låda till skrivbordet.

På kvällen begav jag mig först till Ladugårdsängen på en 30 års/inflyttningsfest, fick där lite mat, lite bål och ett gammalt ragg i knät. Vid 20 tiden så drog jag mig till Lenas förfest istället, var asroligt där! Efter det begav jag mig till strömpis där Jörgen och Anders var, var rätt kul där med! Fick dansa sista dansen iaf, de har jag inte gjort på evigheter. Var någon grabb där som jag blev lite uppraggad av, men dissade honom sen. Efter det var det håliet i väggen och sen efterfest. Var hemma vid 4 imorse. Men det var de värt, var askul!

Idag har jag inte gjort många knop, sovit mest hela dagen och har inte orkat laga mat eller nånting sånt. Suttit en stund vid datorn också.

Ingenting på tv så jag kollar på Sex and the City, börjar nu komma in på dom bra avsnitten i säsong 6.
Nu ska jag nog återgå till dom..

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk om allting hade så lång känsla som i fredags. Du var inte här mer än högst tre timmar men det kändes som mer. Vad oerhört mkt man kunde få ut av tiden om det vore så..