söndag, september 09, 2007

Även jag fyller i listan

Hälsningsfras: Tja!
Smeknamn: Ella, Elle
Födelsedatum: Slutet på Oktober
Stjärntecken: Skorpion
Humör: Lite nedåt.
Musik just nu: Kent och Linkin Park
Vad åt du senast?: Ris och bearneisesås
Vad sa du senast?: Men va fan, låt henne vara
Favoritkläder: Beror på situation.
Favoritskor: Mina gympaskor, plus några till.
Favoritcigaretter: Chokladcigaretter.
Favoritfärg: Rosa, grått, lila
Favoritfilmkaraktär: Sawyer i Lost, Thelma och Louise i filmen med samma namn.
Favoritpizza: Capricciosa och Hawai
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då?: 70-80 talet.
Hälsning till valfri person: Till alla män; Kom inte i närheten av mig, orkar inte med er.
Hur många har du kysst?: Oj, ska man hålla koll på sånt?
Hur många har du haft sex med?: Oj, massor. Tvåsiffrigt, mer säger jag inte.
Hur många förhållanden har du haft?: Ett och ett halvt kan man väl säga, seriösa då.
En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är kall, tråkig och tystlåten
Din egen bild av dig själv: Den lite halvblyga tjejen som inte säger nej till party.
Din idealvikt: Så länge jag trivs med mig själv struntar jag i vikt
Ditt idealutseende: Finns många kändisars man vill ha, men trivs bäst som jag är.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mina bröst.
Framtidsplan: Vet inte, planerar inte allt för långt in i framtiden.
Hälsning till kungen: Hej
Tre prylar till en öde ö: En motorbåt, massa böcker och trevligt sällskap.
Tre favoritprylar: Mobilen, datorn och tvn
Tre av dina bra egenskaper: Omtänksam, envis och gosig.
Tre av dina dåliga egenskaper: Envis, lat och ältar väl en hel del.
Bästa barndomsminne: Har väldigt många, svårt att välja.
Bästa låtcitat: En hel del av Kents texter.
Är du vegetarian eller vegan?: Nej, men jag var vegetarian i typ 1 vecka när jag var yngre.
Hur många piercings har du?: Naveln, näsvingen och öronen.
Något ingen vet: Hur dåligt jag egentligen kan må ibland.
Vad tycker du mest om hos dig själv?: Att jag är en god lyssnare och kan bevara hemligheter.
Hur imponerar man på dig?: Genom att vara känslomässigt öppen.
Ett ord: Katter!
Två ord: Träna Träna!
Göra härnäst: Vet inte, känner inte för något.
Slutord: tja..

Inga kommentarer: