fredag, september 28, 2007

Helgen

Dagen idag kommer bestå av systerhäng och sen en lugn hemmakväll. Syster vill ju ut och köra i nya bilen och då är de väl bara att hänga på, hon skulle till Ikea och lite sånt.

Imorgon blir det shopping och Helenahäng, behöver ju köpa nya höst/vinterskor får se om jag hittar några. Sen funderar jag faktist på att köpa Singstar, och speciellt då med svenska schlagers! Får se om jag gör det.

Sen imorrnkväll är de lite födelsedagskalas för Louise, som nu också är 25! =P Vet inte än om jag ska vara nykter eller ta med mig lite alkohol, vet ju hur det där brukar bli liksom. Blir ju alltid lite sugen på vin när man ser alla andra sitta o dricka de, hej hej grupptryck. =P Nejda, så illa är de inte, men vi får väl se.

Nu är de dags att kliva ur morgonrocken och klä på sig kanske.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har för dagens ära köpt mig vin att dricka!! Dock en sån där liiiten flaska men... Och du, klart du ska inhandla Singstar, har gått och sneglat på det jag med. Då kan vi ju har sångparty hemma hos dig. (ge igen på lite grannar... :-))

Ella sa...

Låter som en toppenidé!! =) Ska köpa den till min födelsedag tänker jag, som present till mig själv. =D