måndag, september 24, 2007

Lång dag

Idag har varit en riktigt lång dag. Började med att gå upp 04:50, men kom inte iväg förrän 05:25 av nån anledning.
Var framme i tid ändå som tur var. Eller snarare så att de hade inte börjat när jag dök upp vid 06:35, och jag var inte sist heller. Kom igång med jobbet strax efter 7.
Vi höll på till 19.40 nånstans då det blev för mörkt för att fortsätta.
De skulle vart klart på dagen/eftermiddagen om inte läggaren gått sönder och vi fick vänta typ en timme på en ny. Så jag var hemma strax efter 21, varit en mycket lång dag!
Men jag jobbade alltså 13,5 timmar. Det blir fint sen, om man nu kunde få rätt lön från stället också!

Har fått betalt för alldeles för lite timmar! Så jag måste ringa och bråka med dem imorrn. Inte så roligt.

Nu ska jag släpa min trötta kropp till sängen..

1 kommentar:

Anonym sa...

fan vad trist. Men du fick iallafall några pengar... =)