fredag, september 21, 2007

Idag och imorgon

Började dagen med att åka upp på stan för att ta ut pengar runt 12 tiden, men jag mitt pucko glömde ju mitt körkort hemma, så de var bara hem och hämta de igen.

Efter banken åkte jag till Lena som hasade runt i mysisar och städade, så jag kollade på henne när hon gjorde det en stund. Sen åkte vi iväg o handlade, tanken var att vi skulle handla vin bara typ men de blev mer. Väl inne på Ica kom vi på att vi skulle överraska Jenny med ostbricka, så vi köpte lite ost o kex typ.
Drog sen upp på stan och käkade, blev en pizza efter ett antal minuters funderingar!

Efter pizzan åkte vi hem till mig och hämtade lite spel och jag bytte kläder, sen hem till Lena och städa lite till. Vid strax efter 19 kom Jenny dit, och då hade vi även hunnit med att dekorera bordet lite fint. Kommer väl lägga upp bilder på det när jag orkar ladda in dem.

Allt som allt så var det en mycket trevlig kväll. Den får göras om när vi är friskare och piggare!

Imorgon blir det utgång med Jörgen och grabbgänget, får välan se om de blir lika mycket gratisdrinkar som i onsdags. =P Men inte troligt, det gör dock inget för jag klarar mig alltid ändå.

Nej, nu ropar Bitch på mig, så de är väl bäst att gå dit och gosa med den lille kissekotten.

Inga kommentarer: