söndag, maj 10, 2009

3 kilo minus

Slutsumman av viktnedgången pga matförgiftningen blev 3 kilo. Ska försöka äta rätt nu så kanske de kilona sätter sig på rätt ställen när jag går upp igen, för kommer garanterat gå upp dem igen.

Har inte blivit mycket gjort idag, vaknade runt halv elva. Satt vid datorn en stund, sen åkte jag ut till mamma o pappa som var barnvakt till Matilda. Fått mig lite Matilda gos idag alltså, inte träffat henne på 2-3 veckor, vad hon har växt lilla skruttan! Skrattar och jollrar o har sig.

Åkte hem sen när mamma blev lite girig, och sen läste jag en stund.

Passade på att diska sista disken idag när jag ändå hade tid, så nu borde jag kunna hålla undan i köket.


Inte hört nånting om jobb imorrn, så åker kanske ut o får lite eget Matildagos utan att en avundsjuk mormor står lutad över axeln och vill ha henne igen.


Nu ska jag kolla vidare på One Tree Hill och mysa med Bitch.

Inga kommentarer: