fredag, maj 22, 2009

Telefonlista

Ta fram din mobil, gå in i telefonboken:

Har du kysst nummer 7?
-Bussbiljett, skulle inte tro det.

Brukar du hänga med nummer 19?
-Min chef Rolle, inte direkt va.

Gillar du nummer 26?
-Japp, Dans mamma.

Är 15 din bästis?
-Elin, arbetsledare, är inte min bästis.

Älskar du nr 10?
-Nja, tycker om iaf. Min gamla chef på transcom.

Är nr 20 bra?
-Samir, arbetskamrat på extrackta. Han är väl okej.

Har du träffat nr 9 i veckan?
-Nej, ytterligare ett nummer till chefen på transcom

Har nr 16 gått i samma klass som du?
-Nej, ytterligare en arbetskamrat.

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
- Min syster är till och med gift!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hörrudu Ella. Hur gick det på högskoleprovet egentligen?

Ella sa...

Va? Fick 1,2 på det.. eller vad menar du? =P

Jenny sa...

Ja det var det jag menade :)