söndag, maj 31, 2009

Utmattad

Har varit en psykiskt utmattande helg, helt tom i skallen just nu. Mycket som kommer fram och visar sig i form av tårar. Kan det vara PMS eller rädslan för att erkänna saker för en själv som en aldrig gjort förut?
Jag har förändrats, tror det är till det bättre men det återstår att se.

Har även jobbat nu i helgen, ett par timmar igår och ett par timmar idag. Bra med pengar, om jag nu kommer få så jag klarar mig det vill säga. Blev tvungen att låna denna månad, inte så kul som det låter. Fattades ett par hundra. Blir förhoppningsvis bättre nästa lön, *ta i trä* men man vet ju aldrig.

Har spenderat nästa hela denna dag med att sova, jag tog ångestdämpande så fort jag kom innanför dörren här hemma efter arbetet. Som jag sa, varit en påfrestande helg. Får se hur det går för mig att jobba heldag imorrn.

På tisdag ska jag få massage på Spahuset, ska bli riktigt skönt faktist! Sett fram emot det länge nu. Får bara hoppas på att dom är bra också, men hört från andra att dom ska vara det så.


Nu ska jag lägga mig i sängen och se om sömnen kommer krypande snart.

Inga kommentarer: