måndag, maj 04, 2009

Mår inte bra

Mår inte så bra just nu känns det som. Är dålig i magen och mår illa hela tiden, har inte ätit på hela dagen för då är jag rädd att kräkas. Bara druckit avslagen cola.

Men bilen gick genom besiktningen, så lite nöjd är jag!

Har jobb imorrn på städföretaget, och på onsdag på PGs, sen städ resten av veckan. Men idag var jag ledig, och det är tur det. Har ju sprungit på toa hela dagen, inte så kul med de när man jobbar kanske.

Nej, ska väl återgå till ryggläge nu och fortsätta må illa.

2 kommentarer:

lena sa...

min mage är lite så oxå! kanske nått som går. Hoppas du piggar på dig för din vecka är rätt fullproppad.

Ellinore Von Wennborg sa...

Hej.
Jag har en lite konstig fråga till dig men i alla fall..
Skulle du kunna adda min msn weennborg@hotmail.com
eller bara maila mig.
ASAP

Kram