fredag, maj 01, 2009

Uppdatering

Är trött på att vara förkyld, har varit de i nästan två veckor nu. Eller mest varit snorig sista veckan. Tycker inte alls om att vara sjuk.
Plus att det nu slagit lock för höger öra, så jag hör typ ingenting på det örat. Eller jag hör väl, men väldigt väldigt svagt. Det är så frustrerande, vill bara få bort skiten nu så jag kan höra igen!

Hade lock för örat för örat när jag fortfarande jobbade på transcom, skitbra när man svarar i telefon hela dagarna, men det visade sig vara ett eksem jag hade så jag fick droppa medicin i örat ett par gånger per dag. Hoppas på att det inte är ett nytt eksem bara. Men får väl droppa i lite sånt där medel när jag kommer hem sen, så får vi se om det hjälper. Hoppas bara att medicinen inte gått ut.

Har varit ute i solen typ 4 timmar idag, inte solat då tyvärr, utan lekt. Hoppas jag får möjlighet att sitta i solstol imorrn, men får väl se hur det blir med det.
Blev inget jobb imorrn, dom hade dubbelbokat mig och en annan tjej. Så jag sa att de var okej att hon tog det, kan behöva sömnen och bli kry. Kan också behöva bli av med locket för örat.
Ska jobba på söndag, mellan 6 och 10 skulle jag tro, börjar 6 iaf.


Nu ska jag vända andra örat mot Dan så jag hör vad han säger.

Inga kommentarer: