lördag, maj 30, 2009

Badat!

Har idag tagit mitt första bad för i år! Ute i Säbylund längs med gamla Kumlavägen. Inte så kallt som jag trodde, men lagom svalkande faktist. Kan bli att man kanske kommer iväg imorrn igen, hoppas iaf!

Annars har jag inte gjort mycket idag, jobbat ett par timmar i morse och i eftermiddags. Annars mest soovit, solat och badat. Superskönt med sådana dagar!

Igår kväll satt jag och Lena hemma hos Linda och drack några cider, mycket trevligt. När Linda och hennes kompis gick ut på krogen var Lena och jag duktiga nog att cykla hem, dock hem till mig och pratade en timme eller två till. Mycket trevligt! Du ser att jag kan ta de lugnt! =P

Nu ska jag snart fixa lite mat, sen ska jag sitta inne och mysa med katterna hela kvällen faktist! Ska bli skönt!

2 kommentarer:

lena sa...

mmm... jo jo. Men det hade aldrig gått utan mig :p

Ella sa...

Haha, säkert inte.. =P Eller JO! =D