måndag, maj 25, 2009

Utan dåligt samvete.

Hade rätt skoj i lördags, var iaf skönt att kunna festa och gå ut utan dåligt samvete. Hade som vanligt mest roligt på förfesten, på krogen blev jag inte långvarig, gick hem vid halv ett, köpte mat och åkte sen 1.20 bussen hem. Men trevligt att träffa grabbsen igen!

Blev inte så bakis skönt nog, beror nog mest på allt salt jag åt när jag köpte mat, blev två tallrikar pommes. Gott!

Idag har jag jobbat 2 timmar på morgonen, sen har jag haft hela dagen fri. Började med att åka till kontoret och lämna in tiden jag jobbat, sen åkte jag hem. En stund senare fick jag sms från netonnet att min telefon var klar! Så nu har jag min älskade telefon igen! Dom hade bytt högtalare, så nu hör jag vad folk säger igen.

Fick ett brev från tele2 också, med besked om att jag får tillbaka 869 kronor från dem. Trodde det var en räkning först, innan jag såg att det stod "belopp att få tillbaka". Asbra, betydligt mer än de 300 kronorna de tänkte erbjuda mig i kompensation.

Har legat ute typ 2 timmar och solat, andra gången jag gör det i år. Skönt att få ligga och bara vara en stund.
Nu väntar jag på att Lena ska komma hit och hänga ett tag, får se vad vi hittar på.

Inga kommentarer: