onsdag, april 29, 2009

*suck*

Blev o jobba en hel lång dag för mig idag, skulle slutat elva, men slutade tre istället.
Min kropp är verkligen inte van att städa en massa timmar i sträck, så jag är helt matt i kroppen och supertrött. Ska bli skönt att krypa ner i bingen om ett par minuter. Måste bara diskutera klart först. *suck*

Jobb hela dagen i morgon med, hårt att vara arbetande kvinna, men det ger pengar så jag är glad. Dock är det tråkig hemstäd som gäller, plus ett företag. Men är väl bara hus jag städat i förut misstänker jag, så det går väl undan hoppas jag. Men antagligen blir det massa timmar då med, bara att tacka o ta emot.

Blir en lugn valborg, som de varit de senaste åren. Kolla på nån brasa och sen hem o mysa med Dan framför tvn kanske. Eller inte, vi får se.


Nu ska jag ta och försöka avsluta "diskussionen" och gå o lägga mig.

Inga kommentarer: