tisdag, april 14, 2009

Tränat

Praktik imorse, var klara till typ halv tolv. Vid ett fick jag åka iväg till KFG för att få papper påskrivna så jag får pengar denna månad också, sen vidare till försäkringskassan och lämna dem i deras brevlåda.

När jag ändå var till försäkringskassan så gick jag till Friskis och tränade en stund.
Sprang 11 minuter i sträck, och jag var knappt trött efteråt! Måste betyda att min kondis börjar bli bättre! Behöver dock bättre löparskor om jag ska fortsätta med det utan att paja mina knän.
Styrketränade efter det, helt slut i magmusklerna nu kan jag säga!
Allt som allt så var det ett riktigt skönt pass!

Imorgon blir det att städa på Eyravallen, sen ska jag träna igen tänkte jag. Får se om jag får med mig någon i morgon, då ingen kunde idag. Men ska väl ta mig iväg ändå tänkte jag, annars blir de på torsdag.

Nu ska jag smörja in mig så jag inte torkar ut.

2 kommentarer:

lena sa...

du din gamla 80-talist Bääääärn-arena heter du ju nu faktiskt. :P

Ella sa...

haha, jag vet att de heter så, men jag vägrar säga det!!! =D