torsdag, april 02, 2009

Super

Har varit ute i stort sett hela dagen, har varit hur skönt som helst. Känner mig solvarm i ansiktet och det är superskönt.

Var ute på landet med Linda och promenerade med hunden och skulle tvätta bilen, men så var inte högtryckstvätten inkopplad. Så jag plockade ur bilen och städade ur den lite innan vi gick en promenix med vovven.
Sen åkte vi till farfar och han var jättesnäll och tvättade min bil, så nu är den vit och inte smutsgrå igen! Tack farfar!

Efter att vi tvättat klart bilen så åkte vi till Maxi och handlade åt Linda och jag fick handlat lite toapapper. Så nu klarar jag mig ett tag till.

Efter att jag lämnat av Linda hemma hos sig så åkte jag o hämtade lillskrutt på dagis. Så när vi kom hem så sprang jag upp o hämtade hennes cykel och så var vi ute och cyklade runt i typ en timme innan hennes mormor kom hem. Alltså, hon cyklade och jag sprang efter.

Nu ska jag hem till Peter och spela wii och hänga lite.

Inga kommentarer: