fredag, april 17, 2009

TJOHOOOOO!!!

Nu har jag extrajobb på Extrackta!! TJOHOOO!!!
Min praktikplats ville ge mig extrajobb! Jag är så glad!! Har saker att göra hela nästa vecka! Skitbra!
Pengar är verkligen något jag behöver!!

Hade i stort sett bara bra saker att säga om mig! Var lite för försiktig, men det ska de bli ändring på nu! Det blir ju så i början, så nu jävlar!


Nu kommer snart Dan och Nea och hämtar upp mig så ska vi åka till Kumla, jag hoppas på lite mat där.


Glömde jag nämna att jag är glad?! =)

2 kommentarer:

pro-lena sa...

woho! Asbra!... jag lovar att bjuda på nått extra imorgon. Om du nu väljer att spendera kvällen meed mig vill säga.... haha.

ordet att skriva in för att kunna kommentera är idag: proella... Hur tufft är inte det då? Bildbevis finns =)

proella sa...

Fan va coolt!!! =D