söndag, april 05, 2009

Helg och i morgon

Hängde med Lena igår på en riktig "vuxensammankomst", där det bara pratades bröllop, sommarstugor, kolonilotter med mera. Behöver jag säga att jag hade rätt tråkigt?
Både Lena o jag fick nog till slut så vi drog vidare med ursäkten att vi skulle ut på krogen, men vi gick aldrig på krogen. Vi gick på fest i ett "kollektivhus" eller vad man ska kalla det, var rätt kul trots att jag förlorade en hårtuss i nacken. Inte så det syns, men det känns idag!
Var hemma till en halv tre eller vad hon var efter att jag fick skjuts hem!

Idag fyller älsklingen 28 år! Grattis!
Vi har spenderat dagen i Kumla där vi ätit god mat och fått tårta, passade även på att vila en stund. Är sliten idag, inte bakis, men trött.

Nea är hos mormor och vi kollar hockey, jag läser en bok samtidigt, så intresserad är jag.

I morgon är första dagen på Extrackta, börjar klockan 7. Ser fram emot att börja där, men kanske inte att börja klockan sju första dagen. Men jag vänjer mig säkert. Får se hur jag praktiserar i påsk, ledigt hoppas jag.
Nån eller några nätter under påsk tänkte jag sova hos syster då hon är själv hemma med Matilda, så hon får sova lite hon med. Snarare så att jag inte kommer sova, utan snarare gå upp med Matilda.


Ja, det var väl min helg och min kommande dag.

2 kommentarer:

lena sa...

jag som hade tänkt vi skulle träna på fm, får jagväll gå själv istället. Men lycka till imorgon nu!

Har själv blåmärke både på knä och armbåge.

Ella sa...

Jag slutade halv ett.. =) Kanske kanske att jag slutar 10 imorrn, det vet jag inte än. Men ska se till att träna en eller två gånger denna vecka.