torsdag, april 09, 2009

Trött

Började jobba vid 10 idag, lika med sovmorgon för mig, lika med en piggare Ella. Trodde hon ja.

Var iväg på två hemstädningar idag, verkar mest vara sådana som jag sysslar med, och det känns helt okej. Man får se riktigt fina hus ibland! På ett av ställena vi var på idag så skulle vi inte städa barnens rum, för de skulle städa dem själva. Gillar sånt!
Sen åkte vi ut till Dylta igen där barnen var hemma och vi körde ut dem ur rummen och lät en av dem vänta i handduk innan vi städat hennes rum. Elakt, men man måste göra sånt! Så jag var riktigt snäll och skyndade mig lite med hennes rum faktiskt!
Resten av huset kunde jag, så det var bara att köra på.

Blev ett par timmars jobb iaf, skulle ha åkt och tränat efteråt, men ingen ville följa med och då tappade jag lusten. Borde dock ha tränat, får så dåligt samvete för att jag inte gör det så jag måste komma igång igen!! Kom igen nån och släpa med mig!!
Blir svintrött av att städa i lite mer än 3 timmar, dammsög 2 och en halv våning idag, plus att jag moppade typ minst 3 våningar.

Är inte van med ansträngningen att vara igång ordentligt fysiskt i flera timmar, så när jag kommer hem så däckar jag och sover nån timme innan jag är människa igen.
MÅSTE TRÄNA!

Nu ska jag ut och parkera min bil lagligt.

1 kommentar:

Jenny sa...

Vilka signaler egentligen.. Ni barn får städa era rum själva men mamma och pappa lyfter inte ett finger själva..