onsdag, april 11, 2012

Duktig!

Varit riktigt duktig idag om jag får säga det själv! (Och det får jag!)
Började med 70 minuter på bandet istället för 60 (eftersom jag ryckte ut en säkerhetssladd efter typ 10 minuter) och det var svinskönt, börjar köra lite snabbare intervaller så jag känner av det hela!
Efter det var det bara att kasta i sig frukost och varva ner och sluta eftersvettas så jag kunde gå in i duschen. När de väl var färdigt så satte jag mig och började fila lite mer på min examinationstext.

När jag var ner med Linnéa till taxin så stoppade min granne mig och frågade om jag ville jobba i morgon då en av hennes kollegor var borta, hon jobbar på min VFUförskola så de är inte så konstigt att hon frågade. Såklart tackade jag ja, alltid skönt med lite extrapengar i fickan i slutet på månaden! Ska jobba 9-17 som hon trodde, eventuellt skulle det bli fredag också! Fredag var dock osäkert, men jag hintade att jag kunde då också om inte annat! Kul att de vill ha dit mig och jobba!

Nu ska jag ta lite lunchpaus här innan jag hungrar ihjäl sen ska jag börja få ihop texten lite mer för just nu spretar den åt alla håll och kanter.

Inga kommentarer: