tisdag, april 10, 2012

Skrev

Satt och skrev under ungefär en timmes tid idag, mer kunde jag inte skriva för att Nea började tjata om mat och Dan fick för sig att åka hemifrån bra mycket tidigare än vad han skulle. Så det var bara att ta matpaus, och efter det tappade jag flytet helt så jag har inte skrivit mer sen dess. Riktigt frustrerande är det, hatar när studiedagar infaller på våra veckor!
Har åtminstone fått ner en del på pränt, tre sidor är jag uppe i, lite mer eftersom jag inte tagit ut radavståndet ordentligt och så. Det gör jag med flit så jag ska skriva mer, rätt praktiskt ändå för min del.
I morgon blir det till att skriva igen då jag är ensam hemma! *gilla* Ensam ända till halv sex, så jag kommer ta tillvara på dagen genom att gå upp halvtidigt, köra min timme på bandet. Duscha o fixa och sen skriva, skriva, skriva så mycket jag bara orkar. Har en massa lösa stycken i min text som det ser ut just nu, men det får jag binda samman lite pö om pö, för allt hör ihop.

Fastnade i en skönlitterär bok istället och har inte kunnat släppa den på nästan hela dagen. Farligt är jag har saker som behöver skrivas, men som jag nämnt tidigare här i bloggen så puttar jag ju gärna undan de där tråkiga med skolan om jag kan.

Snart dags för finalen i Top Model Sverige. Go Klara!

Inga kommentarer: