söndag, april 01, 2012

Roligt!

Hade riktigt roligt med Pelle o Jörgen igår! Vi kom aldrig ut på krogen eftersom en viss herre inte hade ätit sen frukost, ja ni kan ju tänka er hur han mådde. Så vi skickade hem honom med taxi och vi köpte mat, gick hem till Pelle och åt och sen cyklade jag hem. Var hemma till halv två ändå. Hade skitmysigt under "earth hour" då vi släckte alla lampor och hade levande ljus, dock fuskade vi lite och hade stereon och datorn igång då vi ville ha lite musik. Men som sagt, skitmysigt! Drack lite halvvidriga kanelshots under kvällens gång, jisses vad de brände i halsen ska jag säga!
Mådde helt okej idag, kan bero på maten jag åt och allt vatten som jag var duktig och drack när jag kände att det kanske började bli för mycket. Heja Ella! =P

Började dagen igår med en timmes promenad på vårt inlånade löpband, ska se till att göra det till en morgonvana här framöver så kanske jag får lite resultat också.

I morgon är det dags för praktik igen och det ska bli kul! Måste dock börja skriva ordentligt känner jag, så ska fixa det sista med enkäter och grejer så jag har allt material. Sen ska jag sitta med några barn en gång till har jag tänkt, så de får klippa och klistra lite.


Ska väl ta o krypa ner i sängen och läsa lite, är inte så trött så får fördriva tiden på det viset så kanske jag blir det.

Inga kommentarer: