onsdag, april 25, 2012

Färdig!

Äntligen än min telefon färdig, så i morgon ska jag och hämta ut den! Ska inte nämna igen hur mycket jag saknat den. Så nu kan jag snart wordfeuda igen! 
Har jobbat hela veckan, skönt att få in lite pengar. Stängde idag och satt och spelade Uno med det sista barnet, han vann hela tiden och skrek lyckligt bingo var gång han gjorde det! Så underbart med barn! 
Säger jag nu ja, eftermiddagen var överjävlig då alla barn trissade upp varandra och bara sprang runt, skrek, gnällde och retades. Jag var beredd att ge upp där ett tag, men tog mig igenom det och kom ut starkare på andra sidan! Eller nåt.. Men det var skönt att avsluta dagen positivt!


I morgon är det öppning som gäller, ser inte fram emot att vara där till typ tjugo över sex. Alldeles för tidigt för mig, men jag slutar ju typ två så jag får väl vara nöjd ändå med den korta dagen


Sitter just nu och tittar på en text som jag ska opponera på på fredag, inte så kul att göra. Tycker inte om att behöva bedöma andras texter, men det är ju ett måste så det är bara att bita ihop och köra på. 
Ska läsa en till text i morgon och den har jag mycket högre förhoppningar om än den jag läste idag. För där vet jag att hon som författat den kan skriva och uttrycka sig!





Inga kommentarer: