måndag, maj 07, 2012

Heja mig

Livet rullar vidare, ny flumkurs har börjat. Inget jag läser fastnar och jag finner det inte så värst intressant. Men det är bara att kämpa på, bara typ fyra veckor kvar till sommarlov. Ett sommarlov som verkligen blir ett sommarlov eftersom jag ännu inte fått ett sommarjobb, borde funka ekonomiskt om jag räknat rätt. Är duktig och går på bandet och rör på mig mycket i övrigt, ska väl känna mig bekväm i år när jag ändå mest ska hänga på badstranden. Blev riktigt mycket att röra på sig idag, började dagen med en timme på bandet, cyklade sen till universitetet och tillbaka. Nu ikväll blev jag så rastlös att jag gick ut och tog en timmes promenad till. Riktigt skönt faktiskt! Fick träffa Matilda idag, var riktigt längesen så det var ett mycket kärt återseende. Hon brukar ju ringa och tala om för mig ibland "jag snaknar dig". Måste åka ut dit någon dag, får se om det kan bli i helgen. Beror på om de kan.

Inga kommentarer: