måndag, maj 21, 2012

Varmt och skönt

Har varit en underbart skönt varm dag, har spenderat ett par timmar ute i parken i bikini och kurslitteratur. Sen ringde det ett okänt nummer till mig, och det visade sig vara från barnpassningsföretaget jag pratade med för ett tag sen. Nu hade hon fått in lite jobb, så jag var iväg två timmar idag och ska träffa en familj på måndag och se om vi klickar! Jag hoppas vi gör det, jag behöver verkligen pengarna. Sen är det eventuellt en till familj på g, jag hoppas det blir något med det med. Pengar är alltid välkommet så bara att hålla tummarna!

Var ute i lördags med Jenny och Johanna, hade riktigt roligt med massa dansande! Innan det var det vin och skitsnack hemma hos Johanna, riktigt kul hade jag!

Nästa helg är det schlagerfest, eurovision går av stapeln då och då ska det styras glitter och glamour! Jag kommer vara nykter, men ska bli skitkul ändå faktiskt. Får se vilka som dyker upp.

Nu ska jag glo på tv och ladda för en heldag på universitetet i morgon.

Inga kommentarer: